migrään

hej på er. hoppas ni mår bra (: jag är lite bättre nu, men urk vilken huvudvärk jag haft idag. har mått så illa så jag hållt på att kjääkas i mellanåt. pluggat så ögonen gått i kors och nu är jag nästan nästan klar. skönt! undra om denna huvudvärk kan bero på för många timmar vid datorn medans jag pluggar?! hrm. jaja, hur som haver. alla planer idag blev inställda och det är bra för jag behöver vila mig! (: det var ändå bara 6 st som anmält sig till jympan ikväll. roligare med stor grupp! men imorgon är ett spinningpass inbokat och det ska jag minsann gå på! (:

just nu står jag och steker kycklingfilé, det ska bli god pasta med tomat och saffran. ska bli riktigt gott med mat! alex är nere på ica och handlar purjolök som mystiskt nog har försvunnit (; det blir lite halvstressigt med middagen, vi valde att kramas och prata och mysa i sängen istället för att göra det vi ska..! så kan det bli (:

kvällen bli lugn som sagt, älsk har skrivit en söt lista på mig! som jag ska följa.. eller mer tips på vad jag kan göra. han är som en fanny fast i en killkropp. vi tänker och är precis så som den andre. han är riktigt mysig min kärlek <3



tussen är alex :D haha. han är den sötaste! och jag måste verkligen måla om mina naglar..!

nu blir det matlagning och sen myspys här hemma! puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag mår okej, men skulle ljuga om jag sa att jag mådde Jättebra. Har haft det jätteskönt hos mina föräldrar, skönt att komma dit ibland och bara koppla av och sitta och klappa katten <3



Hur mår Du?

söt liten lista du fått :D



PUSS sweet <3<3

2009-03-23 @ 18:58:27
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback