mot friskis & svettis

nu har jag varvat ner efter maten. och håller nästan på att somna här i fåtöljen. haha (: bäst att samla ihop sig nu och packa träningväskan. om 20 min går min buss, så jag har ett tag på mig innan spinningpasset börjar. man ska hämta ut en biljett i kassan innan som man visar upp sen (: älskar att träna, ser det som en belöning. okej, det är inte så jättekul att åka iväg, men när man väl varit där så är det helt underbart. jag älskar att känna mig nyttig :D ikväll är det husfruarna som gäller. hemma runt åtta, sen ska jag duscha, blogga och göra fika, tända ljus och sen sjunker jag ner i soffan och tittar på DH! så spännande! måste köpa alla boxar sen. helt klart.

ska öppna mina paket nu, för det har jag inte hunnit, och packa väskan som sagt. hoppas ni mår bra! (: ta hand om er.

puss&kram



Kommentarer
Postat av: Marielle

Det låter så himla roligt när du berättar hur du känner efter träningen. Jag vill verkligen oxå börja träna! Men jag kan ju inte nu med stor mage när jag är ovan å göra det. Men spinning är något jag varit intresserad av med.

2009-03-11 @ 09:11:17
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback