my sassy girl

gud vilken underbart fin film. den påminner mig så mycket om mitt och alexs förhållande. i början var jag bara kaos. rakt igenom, men han såg förbi det där och stannade kvar. han såg väl hur mycket jag kämpade. jag grät verkligen i slutet. och nu sitter jag och lyssnar på filmmusiken. det måste jag alltid göra när jag sett en film som fastnade ordentligt.



bitar av filmen. helt underbar. jag är bra på att leva mig in i filmer och kan gå i dagar, veckor och vara påverkad av handlingen. får se hur länge jag har den här känslan i kroppen.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har sett hälften av den, ska se resten av hälften nu! än så länge gillar jag den verkligen :)



har varit lite tyst från dig ikväll, jag hoppas du mår bra <3



puss&kram gumman <3

2009-03-16 @ 23:12:14
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh vad bra, jag ville bara kolla läget :) du är den fina, du är så himla bra!

jag ska absolut tala om vad jag tyckte sen!



sov gott vännen, puss&kram <3

2009-03-16 @ 23:29:03
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback