sex timmar av plugg..

.. och jag är klar med veckans arbete. fy bubblan va skönt (: nu har jag en riktigt bra anledning till att vara stolt över mig själv! nu har jag massa tid till träning och umgås med hjärtat <3 alex kom upp nyss och vi ska äta lite tillsammans, sen ska jag ta en skön varm dusch och tvätta håret. efter det åker vi och hämtar ut mina paket, spännande (:

vi har bestämt att vi bara ska ta det lugnt veckan när alex är ledig, han behöver det och jag är glad att han säger till. så renoveringen av arbetsrummet skjuter vi upp tills han är ledig nästa gång! inget mig emot, mycket mys med maken står alltså på schemat :D





Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad du är duktig vännen <3

vad är det för paket som ska hämtas ut? :D





Kan du inte dra till med lite motivationstips för träning hemma osv, på något sätt!

du är så bra, och verkar kunna hålla din motivation uppe jättebra ;*



puss sötnos <3

2009-03-10 @ 15:23:34
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: helena

Pratat med alle?

2009-03-10 @ 15:44:46
URL: http://sjoborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback