Soliga onsdag

helt underbart väder ute, blå himmel, sol och fåglar som kvittrar. jag blir så glad i kroppen. och pigg! har varit vaken sen nio. men sen gick jag och la mig och sov i någon timme till. skönt! vi har ätit en jättemysig frukst! alex smög upp innan mig och gjorde fint, dukade fram, la ett hjärta på min tallrik och dukade fram massa godsaker. jag älskar när det är fyllt i kylen!

jag har fortfarande min sköna pyjamas på mig, riktigt skönt att mysa runt med här hemma! ska duscha om ett tag och göra mig iordning! ska hem till en kompis som bor i närheten och fika! sen går jag hem, umgås med min kärlek och har myskväll. <3 han är ledig en extra dag, en kollega som frågade om han kunde byta. så vi får en extra kväll och dag. hoppas alex vill åka till ikea (; för det vill jag!

hoppas ni får en jättemysig onsdag! ta hand om er <3 puss&kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback