Stylingprodukt som gör ditt hår spikrakt!

Control Freak
Extra Extra Straight


Ett värmeaktiverande sprayskum som ger fin textur och fyllighet åt fint hår.
Slätar ut lockar, hår med rörelse och gör ditt hår slätt och rakt.

Egenskaper:
Utseende: Slätt och glansigt.
Känsla: Mjukt och slätt.
Konsistens: Sprayskum.
Hårtyper: Alla längder och textur.
Hold: Medium till stark.
Detaljer: Värmeskydd och fuktresistent.

Nyckelingredienser:
Solfilter UV-skydd

Användning:
Sprayas i fuktigt hår.
Fönas med borste för bästa resultat när du vill släta ut håret.




den här funderar jag på att köpa. jag fönar och plattar håret ibland och då är det ju bra med en bra produkt (: 199 kr kostar den.



Kommentarer
Postat av: Gina

Hej fina Fanny! Längesen jag lämna en kommentar hos dig nu. Jag läser fortfarande varje dag & det är som en saga,du & Alex är verkligen som gjorda för varandra. Underbart fina!



Iaf. Du kommer inte ångra dig om du köper sprayskummet. Min pappa(är frisör)& har Bed Heads produkter & dom är grymtbra allihop! Mitt badrumsskåp är proppade med alltihop därifrån,nu är det bara håret som saknas för att jag ska kunna använda dom:) Så det är ett kanonköp iaf!



Sen måste jag säga att jag har tusan inte sett sån livglädje på någon annan människa tidigare,du verkligen sprutar ut energi & glädje i dina texter! Jag känner inte till din historia,men jag har förstått att du verkligen har kämpat med mkt i ditt liv & det är fantastiskt att läsa om hur positivt du ser & tänker på allt.



Ha en fortsatt bra vecka & sköt om er! Kramar till dig.



(hade alskadeunderbara.blogspot tidigare)

2009-03-11 @ 15:09:12
URL: http://hosgina.blogspot.com
Postat av: Hanna

Fin kommentar du fått här ovan:) Har använt den produkten, den är väl ok, dock så gick flaskan sönder båda gångerna vilket gjorde att man inte fick ut allt, använder mig nu av en produkt från kerastase (även om jag inte ska plata håret, väldigt bra anti-friss) som är bättre och MYCKET drygare, kostar lite över 200, står dock inte att det värmeskydd, men det sa frisören till mig så jag kör vidare på den:)

2009-03-11 @ 16:09:29
URL: http://greenrealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback