supermätt

vi åt världens godaste middag ikväll. när jag och alex knappt pratar med varandra under middagen så är det gott, haha (: det blev fläskfilé, sallad med ruccola, isbergssallad, körsbärstomater och gurka med hemmagjord dressing. sen lantchips istället för potatis (så himla gott till kött) och sen hemmagjord aioli. mums! gott gott! riktig sommar mat som alex sa. (:

mamma har precis kommit, hon handlade med sig en pizza som hon och adolf (min hund) äter nu (: sen ska jag duscha, har inte hunnit det innan. men det är lugnt. jag har ändå inte orkat efter jag tränade. fy bubblan vad jag var slut när jag kom hem..! skönt. armarna är så trötta så jag knappt orkar skriva!

ikväll ska jag och mamma ha myskväll. mami & fanny myskväll. det har jag verkligen sett fram emot. jag älskar att umgås med mamma! <3 film såklart! och myskläder i soffan, varsinn kopp te och massa tända ljus! mysigt!

nu ska jag umågs med mamma! hoppas eran kväll blir supermysig! vi hörs lite senare! (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback