usch.

fy fabian vad jag mått dåligt sen jag kom hem..! när alex kom hem för 30 minuter sen låg och och huttrade och skakade och hadr frossa, mådde illa och var blek.. när jag fått i mig lite kolhydrater (det jag åt till mellis var alltså inget bra mellis efter träning) så mådde jag bättre. tack älskling för att du kom och räddade mig :D <3

ska hoppa in i duschen nu när jag mår bättre och sen börjar vi med maten. ska bli riktigt gott! sen ska vi bara mysa här hemma! åh va skönt (: och ännu skönare att ha min älskling nära. det är det bästa som finns!

nu - dusch!



ska köpa hem några sånna här och klunka efter träningen. annars bryter kroppen ner muskler.. inte bra.



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, skönt att du mår bättre nu! kommer nog bli otroligt gott med tacosallad! :] vad blir det för film att se ikväll?



PUSS vännen <3

2009-03-15 @ 18:09:14
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, usch - det är inge roligt när det blir så! :/

jag mår bra - blev bara lite smånere en stund nu, fick veta att en kompis nog ska till mallorca i maj, en vecka för strax över 2000. det är ju ingenting - men jag är för fattig för att haka på. det känns lite hårt! men, det är ju sanningen i nuläget.



åh, jag vet inte vad du kan blogga om! :/ svårt!

motivation, att finna motivation och att hålla den uppe. (hih - jag behöver tips gällande det just nu nämligen, haha)

något tips på vad jag kan blogga om? står still för mig med!



jag har inte sett den filmen, men den borde vara bra. har hört mycket bra om den :)



puss hjärtat <3<3

2009-03-15 @ 18:46:42
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Emily (Tobbes emily)

Hej Fanny :)Kul att du börjat gymma. Jag smygläser din blogg lite då och då, kul att se vad du gör nuförtiden. Vi hörs ju inte så ofta nu efter att Tobbe gick bort.. skulle gärna träffa dig. Tänkte bara ge dig ett tips till träningen, det är bättre att köpa en stor dunk proteinpulver (helst vassleprotein), går att få tag på relativt billigt på gymgrossisten.se, det är mycket bättre (mer koncentrerat protein i och större mängd) + mycket billigare än gainomax. Twinlab är bäst på marknaden.Fast drick det bara efter max-träning med hantlar eller styrkemaskiner, det ger bäst resultat då (om du vill skulpturera din kropp och inte bara hålla dig i trim). Hoppas att träningen går bra :) Kram / Emily

2009-03-15 @ 20:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback