vit rya

håller på att kika efter en vit rya matta till vardagsrummet. hittade en jättefin miljöbild och gillar den mattan! men jag tror inte den är så bra att ha om man är allergiker.. och den är nog svår att hålla ren. men snygg var den :D blir en vit rya i polyester en sån med "glansiga" strån. lätt att dammsuga, snygg och ja.. bra helt enkelt.





nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för födelsedagsmiddag. gud jag har verkligen varit trött sen vi kom hem.. har bara slappat i fåtöljen. alex har iallafall haft överskottsenergi och storstädat här hemma. <3 hoppas energin kommer tillbaka snart till mig också (;

ha en mysig kväll kära ni. hörs senare! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback