090504

God morgon underbara måndag! (: idag vaknade jag utvilad och pigg! skönt! ska strax göra frukost, blir scrable eggs på hårbrömackor och ett glas färskpressad apelsinjuice. gott!
 
vädret är inte det bästa idag så jag tänkte åka till gymmet och plocka här hemma lite. fixa med små saker och sånt. (: sen runt två, tre ska vi åka och köpa en volyum master som jag beställde men avbokade. hittade nämligen en språjlans för 250 kr. hon är frisör och hade köpt in men aldrig använt. så det var bra (: ska ju till ann ikväll så får vi se om jag är kaos i håret eller inte (; tänkte nämligen pröva den...!

oj.. glömde spara inlägget.. nu har jag ätit och ringt massa samtal till nti (: börjar läsa psykolgi A och samhälle på måndag om allt går som det vill.

nu - läsa bloggar och ta det lugnt (: puss&kram och ha en underbart bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback