Bröllopsdagen

jag tror jag har hittat den perfekta restaurangen för våran bröllopsdag som vi firar den 6 juni. vi firar även 3 år som par och 2 år som förlovade, så dagen & kvällen ska firas med massa mysigheter. åh vad jag längtar! vi planerar för fullt. (: och när jag såg dom här bilderna på en lyxig restaurang som heter himlen så vart jag fast! högst upp i en skrapa mitt i stockholm sitter man och blickar ut över storstadens all belysning vid ett fint dukat bord, med god mat som är upplagt på ett vackert sätt, levande ljus, skumpa och såklart en enormt stark kärlek som två personer delar.

här hittar ni hemsidan med jättefina bilder (:




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, det är helt underbart där uppe =)

2009-05-20 @ 11:17:47
URL: http://frokenudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback