det smattrar

vaknade nyligen, och nu sitter jag i pyjamas och småfryser, ska skrypa ner en stund till under det varma duntäcket och nära min kärlek. idag är det grått på himlen, vissa sa att det skulle bli såhär, vissa sa att det skulle bli sol. jag hoppas på det här, eftersom vi ska vara inne och pyssla, rensa och få viktiga saker gjorda. jag gillar sånt här väder, sitta inne med myskläder, en kopp varm te att värma händerna på, titta på en mysig film och bara vara. en riktigt mysardag!

blev hungrig nu, så jag tror jag ska göra en mysig lördasgfrukost till oss, koka ägg, meze yoghurt med hallon och jordgubbar, juice, te och såklart mackor med pålägg! vi måste åka och veckohandla idag, för det är ganska tomt i vårat kylskåp!

hoppas ni sovit gott och vaknar upp till en härlig lördag!

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback