fredag och solen skiner!

vänner, idag är det fredag! (: min favorit dag och solen skiner! världen luktar underbart efter allt regn och jag mår bra! hoppas ni också mår bra och att ni har sovit gott. jag och mamma hade myskväll i går, tittade på en film som heter solstorm och åt lite smågodis. är inte det typiskt, när man äntligen äter lite godis, så är man inte alls sugen när skålen står där på bordet.. jaja (; nu är det ju helg så lite gott ska jag nog fylla magen med! kollade på nyheterna i morse också medans jag åt frukost och i helgen ska det bli strålande sol. imorgon, lördag ska det bli 28 grader här i storstaden. helt underbart!

ikväll är det jazzdagarna i huddinge. massa jazzband som spelar, tält med grillad mat, öl och cider i plastmuggar, glada männsikor och sol. känns riktigt lockande. mamma ska dit och antagligen följer jag med henne (: det hade varit mysigt. om annars så stannar jag inne, tittar på massa bra filmer och bara myser runt. är sugen på ett fotbad och lite peeling också. måla naglarna och kanske pilla lite med min bröllopspresent till min älskade alexander (: ska bli så himla mysigt att fira våran dag. tänk att vi har varit tillsammans i tre år. tiden går så fort. inne på vårat fjärde redan. och fortfarande bultar mitt hjärta fortare när han kommer nära mig. han är verkligen mitt livskärlek. kan inte bli lyckligare. förhållandet betyder så mycket för att man ska utvecklas och må bra, när det är en stabil grund. och det har vi verkligen. och jag är mer än lycklig över det. han är mitt trygghet.

nu kommer mamma och hämtar mig (: hörs senare, ha en underbar dag nu! (:

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback