fredagsmys

det ska verkligen bli mysig ikväll. helgerna när alex är ledig är oslagbara. så himla mysigt! njuter för fullt av att ha honom nära mig. går och slänger kärleksfulla blickar till varandra och ler. åh, jag är så där löjligt kär. kan man vara nykär hela livet? jag känner likadant som i början, fast nu känns allt mer ihopväxt. vi har verkligen blivit en. och vi älskar det! <3

jag ska bädda rent i sängen nu och sen börjar jag med middagen. ska bli gott med mat, jag är vrålhungrig. äter mycket mer nu när jag tränar. och det är ju hälsosamt, men inget jag är van vid. så nu när alexander också börjat träna får vi nog räkna med lite mer i matkonto (; hur som helst, gott med mat! vi äter alltid lite "finare" mat på helgerna. därimot äter vi aldrig snabbmat som korv och mackaroner som vissa gör under veckorna.. då brakar min mage ihop. tyvärr för ibland är ju sånt gott med (: jag mår bäst av GI. det känns rent också. sunt och rent. babbel...

jag har satt upp en ny tavla här hemma. den måste jag fota sen. är så himla nöjd. har gjort den i photoshop och framkallat den i stl 30*40 cm och nu sitter den i en svart ram, precis som den andra med massa positiv text. och den går också i svart och vitt (: me like! billigt blev det ocskå.. tror en sån förstoring kostade 9 kr just nu och ramen hade jag redan!

nu ska jag välja påslakan.. tror jag vet vilka det blir :$ våra från h&m.. sa jag att jag ÄLSKAR att sova i dom.. haha! så nu ska jag fixa det och sen börja med hasselbackspotatisen, den tar ju en stund så (:

hoppas ni får en jättemysig kväll, det hoppas jag att vi får också! (:

puss&kram <3 hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback