friday im in love!

god kväll alla kära läsare! hoppas ni mår jättebra? (: jag mår tipptopp! varit ute på en mysig kvällspromenad, stod och tittade på solnedgången och bara myste. vackra färger!

nu är jag hemma igen och har precis öppnat ett paket som jag beställde från h&m som varit på villovägar ^^ massa kläder till min babe! och så dom randiga sängkläderna jag bloggade om förut! jättefina! ska tvätta dom och sen om någon dag bädda med dom. mys! (:

kvällen kommer bestå av "helenes små underverk" som går på tv och iof redan har börjat men vad gör det? slapptitta och dricka te, mysa med kissarna och mysa runt här hemma! en bra start på den här helgen! <3 total avslappnad dag har det varit och det har varit så himla underbart! uppvilad till tusen! jag är verkligen bra på att lyssna på mig själv och kroppen, jag gjorde sällan det förut. men nu tackar jag nej till sånt som inte känns helt bra, stannar hemma om jag känner för det fast solen skiner och äter glass mitt i veckan. man lever ju bara en gång, eller hur?! (: och imorgon ska jag iväg och gymma! sen ska jag tvätta och fixa lite här hemma innan mitt hjärta vaknar. sen på kvällen kommer min mami över och tittar på eurovisionfinalen. det blir myspyskväll med ben&jerry, lite små godis och massa prat och mys såklart (:

nu ska jag bege mig till soffan, titta på filmen och bläddra i topphälsa! ska bara hoppa i pyjamasen och tända massa ljus! hoppas eran fredagskväll blir mysig och att ni haft en bra dag!

ps.. jag har fort. blogguppehåll, därav så få inlägg. behöver som sagt vila från datorn. men jag skriver ju när jag känner att jag har någonting att skriva (: och det är väl bättre än ingenting alls?

älskar den här låten nedanför. gammal som gatan och den fanns på den första cd skivan jag fick när jag var typ 9 år. den gör mig glad! och jag hoppas den gör er glada också (:



Carry on smiling
And the world will smile with you
Life is a flower
So precious in your hand

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback