God morgon!

hej allihopa! förlåt för dålig uppdatering igår. var supertrött när jag väl hade chans att sitta här, och då blev det inget inlägg. men här är jag nu (: sovit i knappt fem timmar. men det gör ingenting, är ganska pigg ändå. ska till lyra och och älsklingen kör mig, så jag har lite tid på mig nu, ska äta upp min frukost och sen duscha, sminka mig och klä på mig. så himla svårt vad man ska ha på sig..? just nu är det jättevarmt ute. vi får se. blir nog klänning... hm. måste verkligen raka mina ben, haha. varulv.

dagen igår var en av de bästa på väldigt länge. jag vaknade vid kvart i nio, skulle egentligen bara gå upp på toaletten, men fastnade såklart här. satt och läste lite bloggar och på aftonbladet.. mamma klagar alltid på att jag inte läser tidningen och ser på nyheterna.. jag försvarar mig själv genom att säga att jag inte vill se massa eländigheter, men igår köpte jag tidningen.. gah. vad var det jag sa? bara massa elände. jaja (; hur som helst. jag väckte min kärlek runt halv elva, då var jag riktigt hungrig. hade lagt ut ett extra täcke och ett lapptäcke jag sydde när jag gick på arbetsterapi. (man tränar på att vara med andra människor... jadijadi) han blev jätteglad och det var jättemysigt.. väldigt varmt bara, så alla kläder åkte av. slutade med att vi satt i underkläderna, haha (:

sen duschade vi, sminkade mig, klädde på och fixade håret. åkte till hammarby sjöstad och jag är verkligen arg att vi inte tog med oss våran kamera.. jisses, där vill jag bo (; så himla fint. och pussrutorna som fanns lite här och var utnyttjade vi såklart (: vi satt precis vid vattnet, tittade på fåglar och myste, sen gick vi runt på massa små boar och bryggor och pratade, tittade på husen och hamnade tillslut på en mysig uteservering vid vattnet, där åt vi varsinn varm macka med brie och salami & ost och skinka. drack varsinn läsk och tittade ut över vattnet. riktigt mysigt! satt och pratade om framtida boende. runt 27, 28 ska vi rita och designa en villa. och det är alltid lika kul att lägga till och ta bort detaljer. så det pysslade vi med. efter lunchen gick vi och köpte kulglass. som vanligt kunde jag inte välja en, eller två. utan det blev tre kulor (; vi promenerade tillbaka till bilen och åkte hemmåt.

städade lite hemma och sen la vi oss och vilade & kramades i sängen, skulle bara vila i någon halvtimme, men jag vaknade vid halv åtta sen av att kristen ringde mig (ni vet tjejen jag satt brevid på tåget från florida) hon frågade om vi skulle "hang out" och självklart. hon kom hit och vi mötte upp henne vid tåget. vi bjöd på lassagne, och hon sa att det var den bästa maträtten hon ätit sen hon kom hit. kul att höra att man lagar bra mat ^^ vi pratade massa, hon pratar så sjukt fort, och mycket slag, så ibland var det svårt att hinna med, haha. men det gick jättebra (: hon kollade på våra foton från bröllopet och thailand, sen kollade vi på film "he's a girl" den är så bra och det blev många skratt. sen vid ett tiden körde vi henne till biljardpalatset där hon skulle möta upp en vän hon lärt känna. han var en riktig skummis.. men han verkade snäll. sen åkte vi hem och stupade i säng. trötta minst sagt!

en riktigt bra dag (: jag är glad att jag är så öppen av mig. har väldigt lätt för att knyta nya kontakter och träffa nya människor. hon tyckte att vi skulle komma till usa och bo hos henne. och det skulle verkligen vara jättekul. hon är så himla trevlig och lätt att vara med.

nu ska jag äta upp min frukost, om 15 min måste jag duscha (: ha en jättebra dag i solen. så hörs vi lite senare. älsklingen har tagit ett extra pass för en kille på hans jobb hade bokat en resa utan att fråga om någon kunde ta hans pass.. hm. jaja (: så det blir solo ikväll. jag ska på spinning och sen är det ju husfruarna!

hörs sen! puss&kram!











Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vilka fina dagar ni verkar ha gumman <3

och vad fint lapptäcket var! vill verkligen ha ett lapptäcke i min ägo någon gång! :p



hoppas du får en fin dag idag med!



Puss <3

2009-05-27 @ 10:32:19
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback