God morgon måndag!

sitter och fryser här inne och har bestämt mig för att göra en mysig frukost på balkongen till mig och älsklingen i solen. det är nämligen 32 grader i solen just nu (enligt våran termometer) vi har slängt vårat balkongbord från förra ägaren så det blir en tjock filt på golvet och massa godsaker att äta, som en liten picknick fast på hemmaplan (: så jag ska sätta igång snart och bre masckor och göra te osv. smoothie blir det också. det är somrigt!

idag har vi inte alls mycket inplanerat. vi tar dagen som den kommer helt enkelt. det enda som står på schemat är träning på gymmet, för gymma har jag ju inte gjort hos mysan. så det är på tiden (; man blir ju inte bara otroligt glad och pigg av att träna, utan också väldigt väldigt snygg i kroppen - vilket är ett stort plus! sen ska vi kanske åka till ikea..? vi får se. eller så tar vi med oss en filt, lite dricka, några tidningar och oss själva till badplatsen och ligger och gosar i solen. underbart med så fint väder! (:

nej, nu kurrar magen. så nu blir det mysig picknick på balkongen! puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som en underbar dag! här är regnigt och trist!



kika in på min blogg och ge en liten åsikt om blombilden som syns där ;*



PUSS darling <3

2009-05-25 @ 10:07:24
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Hej!

De bor långt ute i Gåshaga. Nybyggt område. Så där riktigt modernt du vet :) Riktigt avis, vill oxå bo så! :)

Hoppas du också mår bra :) Kramar

2009-05-25 @ 13:25:04
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback