God morgon underbara lördag!

idag strålar solen fast det är inte så jättevarmt. jag sitter och äter frukost och läser topphälsa/kollar datorn.. så tråkigt att äta ensam (; katterna sitter iof här och håller mig sällskap! ska äta upp och sen åker jag till gymmet! sen blir det en skön långpromenad också (: och sen hem och fixa här hemma innan mamma kommer ikväll. vi ska ha eurovisionmyskväll. (: jag saknar henne jättemycket, hon har varit bortrest i en vecka nu... mammagris är vad jag är! fast vi pratar alltid flera ggr i telefon per dag ändå så (: hon är min bästa vän!

nu ska jag kika runt lite och sen kicka igång den här lördagen på riktigt! ha en underbar dag allihopa! och njut av solen! (:

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback