Good morning.

mår lite smått illa, haha. jag flög upp ur sängen när klockan ringde nu vid sju. phu. är fortfarande helt ur i skallen. när det gått över ska jag äta frukost, mums! (: alexs lillasyster som jobbar på ett café skickade med oss en hel pappkasse med massa goda bröd.. lyx! får se vilket jag väljer.. vill ju ha alla..! :D

va roligt att ni gillade mobilbloggningen. med mitt abonnemang så mmsar jag gratis, så jag hoppas det inte är några luriga extra avgifter, då blir det kul när räkningen kommer, haha! (;

jag var ju på h&m igår och prövade en jättemysig pyjamas från organic cotton i ljusgrått.. lång ärm på tröjan och byxorna med.. underbart skön och den fick jag av mami (: blev jätteglad och har sovit jättegott i natt. brukar alltid tvätta saker jag köper.. men den var så mysig så jag orkade inte vänta (; det är min nya favorit tror jag minsann!

nu blir det frukost, dusch och påklädning (: ha en underbar dag! vi hörs lite senare! puss&kram <3 ps, tack tack tack för alla era kommentarer. blir så glad, så glad! (: ps 2, helena, vi fixar en annan sås. ge mig gärna förslag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback