Lista från anna

1. Vilken parfym använder du?

Idag: 
ralph lauren - den blåa


2. Dagens låt?

Fefe Dobson - Be Strong


3. Vad läser du just nu?

jag läser faktiskt några böcker samtidigt,
twilight, två olika må-bra böcker,
det ska bli ett sant nöje att döda dig och
massa tidningar såklart (:


4. Dagens höjdpunkt?

att min må-bra planch började säljas
på perlanliving och att den verkar
sälja bra redan från början! det blev
jag jätteglad för!


5. Vad skulle du vilja lära dig?

flytande engelska! så det rinner
som ett vatten ni vet (;


6. Vad var ditt senaste inköp?

räknas mat? haha.


7. Vad är ditt favoritdjur?

apor och katter!


8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?

att plugga upp mina gymnasiebetyg till mvg!
jag har höga krav på mig själv och det kan vara
jobbigt, men väldigt bra för resultatet (: 


9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?

anna är en tjej med ett stort hjärta (: jag gillar henne!


10. Vilken är din ögonfärg?

grön-bruna. börjar blir mer gröna nu.


11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

att sluta ha så höga krav på mig själv.. känner jag att jag klara
av en sak, så ska jag göra det till 110% haha. jag måste lära mig
att vara nöjd. eller kunna klappa mig själv på axeln.. mina mål tar
aldrig slut. och det kan vara lite jobbigt i mellanåt..!


12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande

timmarna, var skulle du då vara?

på bryggan på våran första dejt och blåsa såpbubblor.


13. Vad värdesätter du hos dina vänner?

att vi är trygga med varandra.


14. Vad är dina sommarplaner?

uj, ingen aning, vi skulle renoverat köket.
men vi har kommit på att vi ska ta vara på solen istället
och bada, grilla, göra utflykter, bila mm. (: köket får vänta tills
i höst!


15. Vilket är ditt drömyrke?

drömyrket hade nog varit att få jobba på topp hälsa tidningen
som någon slags livscoach och peppa och ge tips till läsarna.
jag älskar att skriva, älskar att hjälpa andra, och topp hälsa
är en toppen bra tidning (: eller kanske en projektledare, jag är
bra som ledare i en grupp och är bra på att organisera och det 
tycker jag är jätteroligt (: eller så skulle jag vilja designa och sy
barnkläder.. det ska jag ju, men vet inte om jag kan livnära mig
på det (; skriva böcker vill jag göra, och det göra jag ju också..
jag har tills nästa höst att fundera, sen 
ska jag in på universitetet och studera för fulla muggar!
  

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?

alla mina klänningar (:

17. Vad får dig att gråta?

vackra ögonblick med mycket stark kärlek.
tanken på att förlora någon nära.


18. Nämn tre saker som får dig att le.

1)bra musik i öronen på en solig promenad

2) bus med alexander

3) små små lyckoögonblick

19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?

1) att jag kunde se in i framtiden (är alldeles för otålig)

2) obegränsat med pengar, ett bra jobb och fint hus. (okej det var fler..)

3) att få spendera mitt liv med alexaner lycklig och kär!


20. Vilka är dina favoritserier på tv?

Desperata husfruarna


21. Vad har du på dig just nu?

linne, munkjacka, mjukisbrallor och tofflor ^^ 


22. Vilket är ditt favoritgodis?

smågodis och mörkchocklad.


23. Hur många barn vill du ha?

två, om sisådär fyra år (:


24. Vad är din största fobi?

att bli ensam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback