mys frukost.

har precis ätit en mysig frukost. kan man säga så? jag åt en mysig frukost. haha (: ni förstår.. smakade ett nytt te från nk. jättegott. jag är inte så förtjust i earl grey, men den här var väldigt lent i smaken. tet låg i små sidenpåsar. lyxigt värre ^^ vi satt och pratade och myste länge, sen städade jag i köket. och alexander har duschat, dammsugit och klätt på sig. han ska åka snart. då ska jag titta på film (: mys!

idag är det en riktigt bra dag! hoppas ni får en bra dag också! puss&kram.










Kommentarer
Postat av: Petra

Vad är det för spännande filer jag ser där på bordet? Det måste vara något nytt?

Ser gott ut.



Kram

2009-05-28 @ 12:07:31
Postat av: fanny

petra: det är massa bra för en orolig maowe. verum hälso fil med jordgubb & smultron (älskar layouten på den filen) sen är det pro viva fruktdrycker med kivi/päron & nypon (: gott! och som sagt, mycket bra för magen. jag tror dom är ganska nya, har nog inte sett dom innan :) KRAM vännen <3

2009-05-28 @ 12:18:09
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Petra

Men den där turkos tetran då? Det finns något liknande på fyrkantig burk med samma färgkonstallation och innehåller typ matlagningsyoghurt. Fastnade för den pga den snygga färgkombinationen. Känns skumt att diskutera frukostprylar så här...men men. Om man inget frågar får man inget veta...hi hi

2009-05-28 @ 13:17:09
Postat av: fanny

petra: precis, haha, roligt ämne ;) men man måste ju få fråga! det är meze youghurt :) jättegod och krämig och perfekt som GI frukost + mellis.

2009-05-28 @ 15:39:03
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Pinar

Åh Earl Grey är mitt favoritte, var den värd att köpa? :D Vad kostade det :)

2009-06-17 @ 13:41:09
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback