någon mer som vill köpa?

jag har fått mejl (ni vet att ni kan mejla mig också va)? det rosa lilla kuveret här till höger (: så kommer ni till min mejl.. hur som helst. har några beställningar på planchen jag pysslat ihop och om det är några till som vill ha en hemma, att bli påmind om positiva saker så får ni mejla mig, eller skriva här på bloggen. tänkte ta en summa på 100 kr och då ingår frakten såklart (: stl är 30 * 45 cm, men om man vill ha en mindre, kan jag försöka ordna det också..

så mejla mig om ni vill ha en ni med..! (: och mejla gärna innan måndag kväll.. för jag åker ju bort på tisdag!





Kommentarer
Postat av: Mysan

åh gumman, hade du velat fixa en sån till mig?(A) Hade så gärna velat ha en sån:) som en lite inflyttningspresent hihi ^^<3<3

2009-05-17 @ 00:21:31
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej gumman! En sån vill ju jag med ha / köp av dig..:) i den st som ni har på den. Du har min mail här så får du kontakta mig om mer info o min adress o sådär..:) hihi..vore jätte snällt ialf.:)

Kram Kram vännen..:)

2009-05-17 @ 10:32:44
Postat av: Tessan

Sån skulle jag vilja ha så vi kan ha i köket till den nya lägenheten! :)

Vi kan prata mer om det sen.



puss puss <3

2009-05-17 @ 12:40:09
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Självklart vill jag ha en du fina :) I den storleken du har, helt underbart snygg!



Puss och kram

2009-05-17 @ 19:20:37
URL: http://mittnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback