prinsesstårta

gid kväll (: jag sitter hemma hos ann och äter prinsesstårta och har precis duschat. det var riktigt skönt. efter middagen fick ann en sylvass filékniv genom handen.. så vi har suttit över tre timmar på akuten. flamsat, kutat runt med nikki i barnvagnen och försökt sysselsätta henne, sen kom anns mormor och morfar och hämtade henne och vi flamsade vidare. tillslut fick vi komma in och hade hon inte haft någon känsel i fingrarna så hade vi fått sitta tills imorgon bitti och vänta på läkaren. så det var tur (; nu är vi som sagt hemma och ska mysa lite innan vi går och lägger oss. älsklingen kommer och hämtar mig imorgon vid halv sju. så det blir inte många timmars sömn i natt, tur att jag inte har någonting förutom lyra imorgon! sen blir det myskväll delux vill jag lova (:

hoppas ni sover så gott. det kommer jag göra. helt slut i huvudet av allt som hänt idag! phu (: maten var supergod som ann bjöd på och den hann vi avnjuta i lugn och ro iallafall (; grillad lax på citronbädd med grillade rotfrukter och romsås. jättegott! ska sno receptet sen!

sov gott allihopa! puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: helena

OJ DÅ! Hur gck det me fingret för stackaren?

2009-05-05 @ 10:01:13
URL: http://sjoborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback