söndag!

hej allihopa! (:

hoppas ni mår bra och har haft en bra söndag hitintills! det har jag! vaknade vid halv elva, låg och drog mig en stund och sen gick jag upp och gjort iordning mackor, te och ett glas med yogurt. satt mig i soffan och tittade på en mysig film. baby mama hette den och den var faktikst bättre än vad jag trodde först.. (: sen har jag tvättat en maskin med sängkläder och en maskin med vittvätt håller på nu!

nu sitter jag och håller älsklingen sällskap vid frukostbordet (det enda bordet vi har iof, haha) och pratar medans jag skriver här. äter en tallrik med mezeyoghurt med musli (: vi ska byta om till träningskläder snart och åka och gymma! mysigt att träna ihop tycket jag <3 (: kan man pussas när man vill och så. sist vi var på gymmet fick alex en tjej efter sig. hon var typ 17 år och kollade jättemycket, sött va (; vi tränar inte alltid vid samma maskiner.. alex kör vissa muskelgrupper en dag och vissa en annan dag.. och jag kör hela kroppen. känns bättre så ^^ så vi är sällan vid samma maskiner. alex kom iallafall till mig och pussade på mig (han hade ju inte sett tjejen som kollade på honom) och jag tyckte lite synd om henne, för hon såg riktigt stött ut.. hur som helst.. det är kul att träna ihop! (:

ikväll funderar jag på om jag ska sova över hos mamma. hon frågade mig igår och eftersom jag ska till lyra imorgon.. är ju egentligen ledig på måndagar, men nu är det massa röda dagar och jag går bara där imorgon och sen på tisdag! sen vid fyra går mitt tåg till hässleholm och till mysan! <3 men om jag sover hos mamma så är det närmare till lyra (: så jag ska fundera lite! mysigt ska det bli isånna fall. då ska vi hyra film och ha myskväll (:

nu ska jag umgås med min tuss och sen åka och träna. vi hörs lite senare..

juste vill tipsa om en jättegod köttfärsås (GI) som finns på nlife.se här kan ni hitta receptet. det röda vinet ger en jättegod mustig smak! (: vi åt det igår! såsen ni ser är kesella med ost i. ett bra tillbehör istället för ketchup som inne håller typ.. bara socker.. hua.





Kommentarer
Postat av: Mysan

på tisdag ska jag krama dig och aldrig släppa, jag längtar<3<3

2009-05-18 @ 00:29:36
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback