To do in my life

har en liten bok jag skriver i. en lite bok som är röd och har rosa små prickar. det är min drömbok. jag tycker alla borde ha en sån. där i skriver jag upp bla. alla drömmar jag har, mål och saker jag vill göra innan jag tar mitt sista andetag. här är ett litet smakprov. jag har lovat mig själv att göra alla dom här sakerna innan mitt liv är slut. jag vill inte ångra någonting. jag vill inte känna att jag missat massor av saker. nej. så här kommer lite av det jag har i min bok. en sak som är rätt bra att tänka på är att man har obegränsat med pengar. för vi begränsar oss så mycket så fort vi tänker "men har jag verkligen råd.." så skippa det och dröm på istället (:

- gå en fotokurs + redigeringskurs av foto
- lära mig framkalla foton i ett riktigt fotolabb.
- skriva en bok
- flyga luftballong (har jag gjort, men vill igen)
- resa jorden runt
- köpa en nakenkatt.
- bo vid havet i en stor villa
- ha en kollonilott
- klappa en giraff
- lära mig spela gitarr
- rida barbacka på en häst i skogen
- sova på en blomsteräng med stjärnorna som tak
- åka till kiruna och sova på deras ishotell
- börja dansa igen
- gå på salsakurs med alexander
- åka till usa och besöka stället där vi bodde när jag var liten
- lära mig adobe illustrator
- skaffa barn
- fota på en öppen äng med massa blommor och massa såpbubblor (tänk er den här)
- sy massa fina barnkläder med mitt märke
- starta ett projekt och jobba med självkänsla hos unga tjejer
- skatta och vara tacksam varje dag över mitt liv.

där var lite från min lista.

nu - te i en stor kopp och tända massa ljus! ha en mysig kväll nu (:





Kommentarer
Postat av: Johanna

gumman, vad fint det är att läsa dina drömmar! jag är säker på att de allra flesta kommer gå igenom!



hur mår du? <3



Pusspuss!!

2009-05-30 @ 15:53:54
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback