1 advent

god morgon allihopa!

hoppas ni sovit gott och är utvilade. här i stockholm är det kallt och dimmigt ute idag. första advent och det ska bli riktigt mysigt att tända första ljuset idag. (: efter vi har varit hos farmor och farfar hämtar jimmy upp mig där, så åker vi till kugens kurva och besöker ikea och mio. ska springa in på bolagret också och handla lite. och förbi willys och handla en ny ljusslinga till våran balkong. den vi köpte var det fel på så. sen ska julstjärnorna upp och så. resten av pyntet får vänta tills senare i december!

sovit ytterst lite inatt. kanske 2,5 timme högst. men det är bra. även fast jag mår illa som bara den nu :p så kommer jag kunna komma i säng i bra tid i kväll. ska bli såå skönt. längtar redan tills jag får krypa ner under täcket och sluta ögonen (; men men några timmar får jag hålla mig vaken och allert (:

ska ta och hoppa in i duschen nu och välja kläder sen. får bli någon mysig stickad kofta tror jag. kyligt som sagt!

ni får ha en jättemysig första advent så hörs vi senare ikväll när jag är hemma. ska sova hos mamma inatt. (: puss&kram <3



fin lösning på adventsljusstake.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback