hej hej

hoppas ni sovit gott? (: det har jag. idag eller imorse kom det några byggkillar och tog bort fläckten vi haft i köket. och all plast runt dörröppningarna. frihet att kunna gå in i köket ordentligt igen och slippa ha diskmaskinen mitt i rummet (: yeeey! har jätteont i magen ): mår illa. får hoppas att jag mår bättre senare, för jag och jimmy ska ju på boxningen :/ annars får det bli vila hemma. min mage säger till när jag ska ta det lugnt så.

har precis duschat och smort in mig med någon god nötkräm från bodyshop. luktar riktigt gott (: stoppat in linserna och ska snart duka fram frukost och väcka tröttmössan som fortfarande sussar. sen åker jag till huddinge. ska till komvux, fika med mamma och sen köpa mammas present (:

så, nu ska jag sätta fart. försöka hinna med en buss som går om en timme. ha en jättebra dag nu, så hörs vi mer sen! puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: Petra

Å fin bild!

Hur har du det gumman? Längesen vi hördes av.



Ta hand om dig!

Kram

2009-11-11 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback