Idag är det ingen vanlig dag..

.. för idag är det världens bästa mammas födelsedag! hurra hurra hurraa (: <3 42 år idag. ska dit och äta middag jag och alle, och några till vid fem. ska bli mysigt!

jag har bestämt mig för att ta en veckas bloggpaus, bara andas, inte sitta vid datorn så mycket och försöka fixa med allt som ska fixas med, ska till optikern för undersökning till hälsodeklarationen (körkortet) fixa med komvux.. ja, lite smått. ska börja handla julklappar också. har bara handlat till alexander än sålänge (: sen har jag lite annat att pyssla med. men datorn tar tid, så nu är det dax för en paus känner jag! vill blogga helhjärtat. inte halvt.

så. nu säger jag: ha en underbar vecka allihop! jag ska göra allt som man gjorde innan datorerna kom till oss, typ leka med kottar och sånt (;

puss&kram kära ni. ses igen nästa torsdag!






Kommentarer
Postat av: Dessi

Hittade till din blogg idag! Kul att läsa om eran renovering av lägenhet och bröllop!

2009-11-12 @ 21:31:46
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Therese-mamma till Alicia

Tack, det var snällt att du har glömt bort mig! :(

2009-11-12 @ 22:01:31
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback