mamma på middag!

hej hej hallå (: hoppas ni mår bra. jag har precis ätit julvört, årets första. riktigt gott. och en kopp te, tände ljus och så. mysigt! var och handlade innan, mamma komma på middag vid sju. vi ska äta helstekt fläskfilé, klyftpotatis och sallad. sen blir det ostkaka till efterrätt med lättvispad grädde och sylt. sen blir det film och sånt mys ikväll. <3

gjort lite hemma spa nu på dagen, peelat kroppen, ansiktsskrubb, inpackning, rakat benen osv. härligt! man känner sig så ren då (: ska hoppa i mjukisbyxorna snart. orkar inte klä upp mig. fryser jättemycket. raggsockar ska på också. eller fårskinnstofflorna.

imorgon ska jag åka med jimmy till kungenskurva och shoppa massa inredning till hans lägenhet. riktigt kul. tänkte sätta mig ner och kolla igenom ikeas och mios hemsida så man får lite koll. mattan är bestämd, men tvbänk, soffbord, lampor, kuddar, gardiner.. ja ni fattar (: ska bli kul hur som helst. och på onsdag bär det av till hans nya lägenhet. skönt för honom att få någonting eget ist för andra hand (: alle ska hem till honom medans vi är iväg och lägga klart govlet. det är riktigt ek trägolv, som man tydligen hamrar, limmar osv. jobbigt (: men fint. så så ser dagen ut imorgon.

men ikväll ska vi bara mysa hemma. vara med kissarna och så (: myskväll! ska försöka planera lite för kommande vecka också. måste börja köpa julklappar till alla. och åka till rusta och köpa massa ljusslingor. vill ha på balkongen osv (: julen här hemma blir lite annorlundare i år. lite mer diskret. mer vitt och silver. tyckte jag var jättetråkigt förra julen, men vasjutton man kan väl ändra sig (:

ska ta och kika in hm beställningen jag lagt in. är en del. det är ju så himla fina kläder på deras hemsida nu. ska bli kul att få hem allt och pröva! var en stunds väntan bara. men men! (: massa fina klänningar osv. kul.

nej nu ska jag ta och börja med maten strax, och duka fint med dom gråa stora mateus tallrikarna. får fota sen! (; ha en jättemysig kväll nu. vi hörs senare. puss&kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback