myskväll.

hej allihopa! hoppas ni haft en bra dag! (: jag har varit på lyra, avslutningsmöte för coachningen blandade känslor. men det var skönt att få komma dit! alexander kom och hämtade mig och och sen körde vi till farsta och så bjöd han mig på god lunch där (: mys! gick runt i lite affärer och tittade och köpte en ny smink borttagningen från clinique. mycket bra! och två packet med favorit servetterna, svarta med små vita prickar från åhlens!

ikväll blir det bara mys här hemma. äta middag, blir nått med fläskfilé och sen såklart idol (: fruktansvärt seg idag. sovit så dåligt de senaste nätterna så nu ska det bli skönt att bara ta det lugnt i kväll och sova i tid. jäspar redan (: alle hade städat hela lägenheten, riktigt uppskattat kan jag säga!

nu ska jag umgås (: vi hörs senare. ha en jättemysig fredag! puss&kram.



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du har chans att vinna ett presentkort på 500 kr från Beautyplanet



http://www.lovemercury.se/2009/november/tavling.html

2009-11-06 @ 18:02:05
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback