dagen.

hej vänner. förlåt för den dåliga uppdateringen idag.. eller ja, ingen alls. hur som helst (: här är jag! har haft en intensiv men bra dag, förutom att my åkte hem imorse, det var mindre kul. jag fick ett handskrivet brev av henne när vi kramades hejdå vid tåget. gissa om jag grät när jag läste det :$ tusen tack älskade du! lämnade som sagt av henne vid tio, sen körde alle mig till konsum där jag sprang in och handlade lite mat, sen hem till calle och väckte honom. han var bakis som jag trodde, men kom faktikst upp ur sängen på tio min :D vi åt frukost tillsammans, omelett med skinka, lök, paprika, tomat och ost. juice och te. mums! sen kollade vi på family guy och spelade gitarr.. lärde mig en ny låt (:

sen vid halv fem kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte till hans föräldrar och firade hans lilla syster som fyllt 20 år. åt god mat och fikade, drack chaite det är så mycket jul för mig och nu längtar jag ännu mer till julen. jag älskar verkligen hösten och julen, och som alles mamma sa, även slaksen har sin charm! håller med! mys i hela kroppen <3

när vi kom hem så satt vi oss och spelade gitarr, lärt mig lite mer på nothing else matters med metallica den är riktigt fin på gitarr! ska bli kul att lära sig hela! och sen har vi bara myst och pratat om köksrenoveringen och så. påväg i säng nu faktiskt. ska bli jätteskönt. är trött ikväll. ska lägga oss och läsa och bara mysa! saknat alle mycket mycket. imorgon ska vi åka och beställa köket på ikea också. spääännande! :D

vi hörs imorgon, nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng! puss&kram och sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback