du är för bra för att vara sann.

sitter i soffan, det är tusentals ljus omkring oss, du håller mig i handen, tittar in i mina ögon och rabblar dessa vackra ord till mig. har jag sagt att jag älskar dig älskling? - oh i do, i really do love you!


"Det är när du är så här nära som det verkligen känns verkligt,
men ändå för bra för att vara på riktigt.
Det är som en dröm som man aldrig vill vakna upp ifrån."

jag vill inte byta det vi har mot någonting i hela världen. hur många gånger har man inte tänkt att gräset är grönare på andra sidan, att man inte är nöjd med det och det. men jag kan inte. jag kan bara inte tänka så. hur hårt jag än försöker så går det inte. man märker verkligen när man hittar personen man är menad att leva sitt liv med och då spelar resten runtomkring helt plötsligt så lite. den enda som betyder någonting där inne i hjärtat, som verkligen berör mitt inre. det är du! när allt ställs på sin spets, och man inte trodde att man kunde älska mer, då älskar vi ännu mer. jag trodde jag skulle spricka, men jag förvånar mig varje gång när jag kommer på mig själv att älska dig lite mer idag än jag gjorde igår. du är precis som alla säger, perfekt! och som jag sagt så många gånger älskling, - för mig är DU perfekt!



nyårsafton 06 - du & jag!





Kommentarer
Postat av: Felitchia

JÄTTE fin bild på er! :)

2009-10-19 @ 11:35:10
URL: http://felbitchia.blogg.se/
Postat av: Therese-mamma till Alicia

Den bilden är så vacker på er! :)

Saknar dig massor!

puss

2009-10-20 @ 18:37:47
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback