God morgon fredag!

hej på er (: redan helg nu. ikväll ska jag ha myskväll och titta på film och äta ben & jerry. mums! vaknade för två timmar sen, sovit riktigt gott i natt, och ska göra frukost snart. sugen på omelett eller nått i den stilen (: ha skinka, ost, paprika, grädde och ägg så det ska jag nog! en kopp te och juice också! gud vad hungrig jag är nu. kanske ska sätta fart lite. (:

nu är det verkligen höst ute, det är så himla vackert. rött, orange, gult och ja. solen lyser, helt underbart. funderar på en långpromenad senare. hade varit mysigt! med musik i öronen! men första ska jag plugga, åka och handla lite mat och äta middag osv!

vi hörs lite senare, nu måste jag som sagt få i mig frukost! puss&kram och ha en underbar fredag! (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback