god morgon!

hej på er (: idag skiiiiner solen, va härligt! dom mörka molnen är påväg bort ganska fort och bakom är det en blå himmel och en stor sol! jag sitter och äter frukost och tittar på nyhetsmorgon. blev lingongrova, yoghurt, te och juice från brämhults. god är den. riktigt vitaminkick! jag ska snart hoppa in i duschen. idag blir det lyra först mellan tio och tolv, skriva cv och sen åker jag in till stan och fikar och kollar julklappar! mys! (: sen hämtar alle mig så åker vi hem, städar lite, äter middag tillsammans och jag ska packa träningsväskan. sen kör han mig till boxningen där jag möter upp jimmy och åker vidare till jobbet. så tränar jag och jimmy i en timme och sen kör han hem mig (: duscha, fixa, plocka och sen vid kvart i tio ska jag möta connie i centrum vid bussen så går vi och köper godis! så jag hann med allt, förutom calle då. honom bestämde jag med sist.. så ja, vi får ses och ha middag/filmkväll i helgen ist.

nej, nu ska jag dricka upp mitt te och sen hoppa in i duschen! vi hörs sen ikväll. ha en jättebra onsdag! (:

puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback