god natt!

nu börjar det verkligen bli mörkt på kvällarna, det blir nästan kålsvart redan vid sex tiden. mer mys! då kan man njuta av den bästa tiden på dygnet mer. när ljusen är tända, man har en kopp te att värma händerna på och det går massa braiga tv program! mysig dag idag som ni säkert förstår! vi har tagit det lugnt här hemma. bara varit på vårdcentralen och tagit blodprover osv. sen gjorde jag lunch till oss, blev hemmagjorda piroger och sallad till. gott var det. vi har tittat på film. kramats och ja, pysslat om varandra (: älsklingen har målat mina tånaglar, det tycker han är kul (: vi skrev massa lappar med förslag och vek ihop i en burk och drog under dagen. mysigt va (; så vi har inte haft det tråkigt iallafall!

vi är påväg i säng, ska bara avsluta med jimmy på msn och sen borsta tänderna! jag är sådär mysigt trött, ska bli skönt att sjunka ner i sängen och läsa och kramas lite innan vi släcker lampan.

imorgon är det lyra på schemat, sen åker jag och möter helena, vi ska till kattstallet och gosa med kissarna. alex såg allvarlig ut när han sa att jag inte fick ta med någon katt hem, så där sket sig det helena :P men det ska bli mysigt. hoppas innerligt att min feber är försvunnen imorgon. jag ooorkar inte vara heeemma mer nuuu. gör mig frisk någon!! (: sen blir det middag och bio för våran del. ska bli himla mysigt! saknar henne <3

ska ta och väcka min snarkande (tur att han bara snarkar när han är täppt i näsan) älskling och komma i säng. imorgon ska jag verkligen ta med mig kameran och fota (: så ska ni få se sen imorgon kväll. hörs imorgon! sov så jättegott nu!

puss&kram <3 och tusen tack för alla fina kommentarer ni skickar. ska svara imorgon! lovar!



Kommentarer
Postat av: Mysan

älskling såg att du kommenterat i min blogg om "jag är bättre än dig inlägget" hoppas du inte tror att det är dig jag menar, verakde så i din kommentar och isåfall är det fel, jag älskar ju dig, du är min bästa vän. Jag tror du vet vem det är tillängnad egentligen! Jag älskar dig snäckan för mig är du perfekt<3

2009-10-23 @ 01:21:46
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Fanny

Tack så mycket för tipset om akupunktur, jag läste på sidan och det verkar ju som att många fått hjälp av det. Jag bor inte i närheten av henne men det finns kanske andra som gör samma sak, jag ska iaf kolla upp det då det börjar bli aktuellt igen. Hoppas att du snart är helt frisk, Bamsekramar Johanna

2009-10-23 @ 08:31:56
URL: http://liljich.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

ser fram emot bokeh gumman ;) <3



åh, längtar massor tills du kommer. vi får försöka gå på bio, och kanske dra med några av mina vänner och gå o bowla eller något. tycker du om bowling? och så ska vi gå en runda på stan - så du får se det lilla örebro har att erbjuda ;) :D



PUSS, och bli kvitt från feber o sjukligheter nu <3

2009-10-23 @ 15:58:32
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback