God natt!

vi har precis kikat på film. blev andra filmen av "mitt stora feta grekiska bröllop" mysig film och sån där feelgood känsla i kroppen (: suttit och myst i soffan med varsinn mugg med varm blåbärssoppa, kramats (men inget hångel här inte) alexander har fått halsfluss och svininfluensan. tycker så synd om honom ): jag pysslar om honom iallafall <3

nu ska jag bädda rent i sängen, haha jag vet. kl 02 på natten, galenskap. men så är det. hög feber = svettiga lakan = måste byta (för att jag är som jag är) ska lägga en handuk under baby inatt, det körde vi med sist febern kom och det var mycket skönare för honom än att ligga på våta lakan, ja ni förstår va (:

nu ska jag sluta babbla och komma isäng! sov så gott nu så hörs vi imorgon! tack för en mysig dag <3

puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Petra

Hälsa så gott till sjuklingen där hemma. Hoppas att han blir kry snart, för det där lät inte alls nå skoj...



kram på er

2009-10-18 @ 15:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback