good night sweethearts

älsklingen gick och la sig för en timme sen och jag fastnade på msn och pratade med jimmy om inredning till hans lägenhet som han precis köpt. ska bli skoj som bara den att hjälpa honom (: jag älskar ju allt som har med inredning och fixa och dona att göra! ska strax krypa ner i sängen brevid alexander och kramas, får hålla andan så jag inte blir smittad. men kramar, det klarar jag mig inte utan ): det är så himla mysigt att ha honom hemma. ren lyx om ni frågar mig. han har ju egentligen sin jobb vecka nu. och även fast vi inte kan vara sådär aktiva och gå på mysiga höstpromenader osv, så är han ändå hemma <3

kvällen har varit lika mysig som alla andra kvällar. man får göra det bästa av den lilla energi man har. så det blir en del film och bara mysa runt här hemma. ikväll tittade vi på en del av "att välja lycka" efter jag skrev inlägget med just den rubriken. en film om personlig utvecklig - just sånt sånt som jag brinner för! jag velar verkligen mellan val av högre utbildning. det måste kännas 100% rätt i hjärtat. ska sätta mig ner mer när det närmar sig och läsa på mer om de olika utbildningarna. jag är så jäkla glad att vi gör allt i "rätt" ordning. rätt ordning för oss iallafall (: när vi skaffar barn har vi redan varit gifta i flera år, vi har en stabil grund att stå på, vi har utbildningar vi har fasta jobb som vi trivs med och förhoppningsvis har vi redan flyttat in i våran dröm villa som vi designat och inredd precis så som vi vill ha den. rätt ordning för oss. men kanske inte för alla (: som sagt, alla lever sina liv precis som dom vill. vi lever vårt såhär <3

i helgen blir det massa mys! jag råkade dubbelboka på fredagen, och självklart tar jag det jag bokade innan. jag och helena ska äta middag här hemma hos oss, vi har pratat om tacos, mums. möter upp henne och sen handlar vi och lagar tillsammans sen åker vi till stan och går på bio! efter det åker vi hem till helena och där är hennes kille och alexander (dom ska spela tv spel och äta ihop osv) det jag hade dubbelbokat var med sofia. vi skulle förkröka hos henne inne i stan och sen gå på en universitetsfest (: fest såklart när alla tentor är slut. får bli en annan helg. dom har fest titt som tätt där. på lördag ska älsklingen på halloweenfest med en arbetskompis och hans tjej och jag ska iväg på tjejmiddag hos en, vi blir runt nio tjejer. mat, vin, mys och såklart film (; övenattning och allt. pyjamas-party kanske man skulle säga?! på söndag blir det mys med älsklingen, höstpromenad om vädret tillåter och sen på kvällen kommer cicci hit på filmkväll med oss <3 mys! så min helg är smockad som vanligt! (: me like! nu är jag trött på att vara en soffpotatis. jag vill bli frisk!!!

nu ska jag krama kissarna god natt och sen hoppa ner i sängen brevid älskling! vi hörs mer imorgon! massa pussar&kramar <3 och tack för era fina kommentarer. jag kan inte svara på dom, blogg strular så mycket nu ): men glad är jag, oh ja! (:

puss-




Kommentarer
Postat av: Petra

Ni är så fina så fina! goa ni. ni värmer...

ta hand om er.

2009-10-19 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback