måndag!

god morgon måndag! (:

har precis ätit lite frukost och suttit och pratat med alexander, han ska köra mig till lyra och sen har jag en tid hos tandläkaren för att fixa min ilande tand. ska bli skönt att bli av med ilandet. ont gör det! ): sen hem, fixa här hemma, städa osv middag och sen blir det massa plugg ikväll, sista veckan nu på samhällskunskapen. så det är en del att göra! kämpa kämpa, sen är det renoveringen av köket som står på tur. vi pratade om det igår om va fint det kommer bli. ni får såklart se sen. kommer bli asballt. inte alls som vi planerade från början. läängtar! sen körkort och ullared. (ska dit innan jul) så hela året är mer eller mindre planerat (: inte många veckor kvar på det här året. tiden går så himla fort! jag längtar till julen. älskar allt pynt, snö, julklappar, baka. aw. så mysigt!

bild från fika här hemma!

vi hörs sen, puss&kram! (:



(självklart glömde jag uppdatera det här inlägget, minst sagt snurrig ^^ fick sminka mig i bilen, stress, varit på lyra och haft coachning och nu har vi precis ätit middag, hjärtat är påväg till jobbet snart och jag ska sätta mig ner och plugga! hörs senare, ha en mysig kväll nu puss&kram)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback