middag&bio!

hej allihopa! jag ska snart hoppa in i duschen och sen väcka min tröttmössa så jag får pussa och krama lite på honom innan jag åker in till stan och möter upp helena! (: vi ska äta middag ihop och sen går vi på bio! mysigt ska det bli. var längesen vi hittade på nått. det blir filmen "bröllopsfotografen" verkade bra! och så ska vi äta middag på kungshallarna, blir nog någon thailmat eller indiskt. mums!

kvällen var bra igår. jag mötte upp connie så köpte vi massa godis (perfekt för det blev över så kan jag ha till bion) sen gick vi hem, kollade på andra harry potter filmen och satt och halvsov. så hon gick hem vid elva tiden och jag gick och la mig. trött som bara den :P

idag har jag ganska mycket träningsvärk. kan knappt röra armarna :p måste vara alla armhävningar igår. fy! men va fast man blir i kroppen! :p magen är stenhård. heja. nästa onsdag igen!! sen kan man gå upp och träna flera dagar i veckan. men en dag känns bra att börja med, me tanke på att jag tränar på gym/gruppträningar också. någon måtta får det va :D

nej, ska ta och ducha och göra mig iordning för bion. men vi hörs senare när jag kommer hem (: ha en jättebra dag nu! puss&kram <3



älskar dig, avgudar dig, älskar mitt liv med dig <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback