mysig dag!

trots min seghet pga av sjukdom, så har vi haft en himla mysig dag tillsammans idag! vi har bakat över femtio kanelbullar, mums va goda dom blev! ska göra lite te snart innan husfruarna börjar och värma varsinn bulle (: är inte ett dugg sugen, för vi proppade i oss bulldeg innan, och ni som gjort samma misstag vet hur roligt man mår efter - illamående. haha :/ jaja, kul iallafall :D när mjölet var bortstädat och vi duschat så tittade vi på film "i love you man" älsklingen har inte sett den, och han tyckte den var jättebra (: har pysslat runt här hemma idag, läst bloggar och hängt på fejjan. typ det. blir nog sängen ganska tidigt ikväll. ska upp imorgon och åka till lyra. hoppas febern lagt sig. men det tror jag.. eller hoppas iallafall. ska på ett möte. skriva cv osv. bra att ha sen (: dax att knata ut i arbetslivet innan nästa sommar, då är jag inte sjukskriven längre. läbbigt. men jag vet att det kommer gå hur bra som helst. jag är öppen, social, lätt att lära känna och en positiv prick, någon måste ju vilja anställa mig? :P sen att jag har haft massa olika jobb är ju också inte helt fel. det kommer bli ett bra cv.

hur som haver. nu ska vi kolla på desperate housewives och fika, mysa och ja ni vet (: ha en underbar kväll allihopa! vi hörs mer imorgon! puss&kram <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback