snart snart.

åh det känns bättre idag (: men jag är inte frisk, nix. men lite bättre och det är jag mycket happy över! har massa inplanerat i helgen, så jag måste bli frisk ju! annars får det helt enkelt bli en hemmahelg med massa film och ja, sånt ni vet (: det blir bra hur det än blir!

jag vaknade vid nio och var hur pigg som helst. sovit ganska mycket nu när jag varit sjuk. hur som helst, gick upp åt frukost och sen satt jag mig i soffan med en kopp te och tittade på film. efter halva filmen kom alexander upp och satt och tittade med mig <3 sen klädde vi på oss, gjorde varm blåbärssoppa och gick ut på balkongen och andades lite frisk luft. underbart. satt och pratade om framtiden och allt annat mellan himmel och jord. riktigt mysigt! men det blev kallt även fast vi hade fleecfiltar omkring oss. så vi gick in och har fixat lite här hemma.

ikväll blir det massa film för min del. måste verkligen vila. så det blir en stor kopp te, massa film i soffan under en filt. låter väl som en mysig kväll? (:

nej, nu ska jag försöka hjälpa till lite här hemma. alle städar för fullt och jag sitter och slappar i soffan! vill och ska ta en dusch snart. och hoppa i annat än min pyjamas. mhm!

puss&kram, vi hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback