Stig Larsson.

hej på er (: haft en bra dag hittintills? jag sitter och lyra och har precis avslutat mitt arbete, fy sjutton va skönt, det sista arbetet är KLAART. yeey! nu är det bara slutprovet kvar och det kommer förhopnningsvis gå galant, har pluggat massa!

jag ska sitta här i 50 min till, sen går jag till tåget och åker och möter mamma, så går vi och hyr "män som hatar kvinnor" som vi ska se på, hon har inte sett den och det måste man nog nästan när man ska se den andra filmen "flickan som lekte med elden" vi ska nämligen se den ikväll på bio! (: tycker ni att jag springer mycket på bio? :p känns som jag gått en del den sista månaden, men det är ju så mysigt (: visst!

älsklingen kommer på middag hos mamma också. saknar honom jättemycket och det ska bli supermysigt att få ha honom nära någon timme innan han åker till jobbet. är glad att vi har så lika syn på ett förhållande, att vi tycker lika och är så lika. han är min själsfrände <3 älskar dig alexander! det var inte alls kul att åka iväg från honom i morse ): men som sagt, om några timmar får vi kramas och vara nära igen. awesome!

ikväll vid tolv kommer mysan hit, mypys! det blir nog bara massa mys och kramar och sen sova. är ju ganska sent. men sen ska vi umågs och ha kul! vad jag har saknat henne! på fredag ska vi ut med en tjejkompis till mig connie och hennes tjejkompisar och dansa (: ska bli skitkul! sen blir det shopping och bio (igen) haha, på lördag. och tordagskvällen ska vi bara mysa hemma och kolla film. ta en promenad ner till vattnet och bara umgås. längtar verkligen och sen är alexander ledig från och med torsdag morgon! hur underbart är det inte att ha sina två favoriter hemma att umgås med? :D

ska prata lite med min killkompis här som sitter brevid på en datorn, har musik i öronen och är lagom social just nu känner jag ^^

vi hörs senare ikväll eller imorgon! ha en underbar dag nu! puss&kram <3 (:

jag och mysvera. hon gillar verkligen min nya parfym burberry brit.. slickade mig på hela halsen.. haha (:



Kommentarer
Postat av: Maria

Mmmm jag älskar Burberry Brit!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-10-07 @ 19:15:25
URL: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback