inspelning av låt.

hej allihopa! hoppas ni haft en bra dag (: förlåt för att jag inte bloggat ): vaknade så sent, och sen har jag pluggat, städat och umgåts med alle. sen kom peter över på middag innan älsklingen åkte till jobbet och efter det har jag och peter spelat in en låt. skitkul (: jag satt och sjöng långt in på natten i går.. så min röst var lagom trött. men den blev helt okej ändå (: vi har mest suttit och spelat som sagt, tittat på idol, pratat och druckit litervis med te. ätit varma mackor och så (: pluggat med såklart!

ska ta och krypa ner i sängen nu och sussa. men vi hörs imorgon! då kommer mamma och morfar på middag!

puss&kram.



massa tedrickande.



peter och jag.



spelar in musik (:





inte helt vackert.. haha. sitter och försöker spela everybody hurts.




Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

åh everybody hurts är så fin! går det bra med gitarren? ;*



hjärta <3

2009-09-24 @ 11:06:23
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

du får lägga upp smakprov på din röst nån gång :-)



du kanske vill gå på underbara barn mässan i helgen??



kram!

2009-09-28 @ 19:13:33
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback