fika

hej vänner! sovit gott? (: jag sov som en stock. var så trött igår så jag höll på att somna sittandes i fåtöljen. alexander kom och lyfte upp mig och bar mig till badrummet.. så ja, jag var fruktansvärt trött. fick iallafall av mig sminket tillslut och hoppade i pyjamasen och kröp ner i sängen. så skönt att sova ut idag. vaknade vid elva.

ska göra frukost nu och väcka honom. han är trött stackarn ): ska in till stan sen och fika med helena, mysigt! möta upp henne vid två tiden och sen umgås! var ett tag sen, så det ska bli jättemysigt <3 sen ska jag plugga! och ikväll blir det nog bara lugn och ro med bloggning, film och mys här hemma skulle jag tro (:

ska ta och göra frukost nu. hela kylskåpet är fyllt av goda frukost prylar. mums! (: vi hörs senare när jag kommit hem. ta hand om er och ha en jättemysig dag!

puss&kram <3



gammalt kort på oss.. gud vad jag såg ut. ^^ tre år sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback