fridays

hej vänner. hoppas ni mår bra (: jag mår prima! håller på att sminka mig lite och fixa håret. funderar på vad jag ska ha på mig.. vi får se. inte för uppklätt och jag vill inte frysa. jag somnade på soffan när jag kom hem och sov i 2,5 timme. vaknade helt torr i ögonen och varm. känns som jag skulle behöva duscha. men det hinner jag inte. ska ta tåget om en timme dock.. så ja, kanske. (: ska möta upp cissi vid sju på centralen och sen ska vi promenera till kungsträgården och äta middag på mysiga fridays. ute servering med värme osv. låter riktigt bra (: sen får vi se om vi stannar kvar eller går vidare. möter upp calle senare och sover hos honom. får inte åka hem ensam för alexander, så.

vi hörs igen imorgon (: ha en jättebra fredag! massa pussar&kramar.

 

idag såg jag ut såhär. radiga knästrumpor - åhlens, mcboots - wedins, grön stickad klänning - h&m. inte världens bästa bild ^^



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina, fina du! Jag saknar dig! <3

hur mår du?

2009-09-05 @ 20:45:21
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Nicole

Halloj!!



Jag måste bara fråga, vad har du för färg i håret?? Så sjukt snygg och den perfekta nyansen rött...



Kram

2009-09-06 @ 23:14:53
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback