gladmusik.

dom här låtarna går på repeat här hemma. GLADmusik kan man inte få nog av, visst (:

här, här och här. lavvli.

har precis städat undan i köket efter goda middagen. ska slänga upp det receptet sen, så jättejättegott är det (: ska hoppa in i duschen snart, för så långt har jag inte kommit ännu. det har varit en riktig slappsöndag med andra ord. härligt! jag har flera filmer som jag ska kolla på, fast det får inte bli för sent. ska upp imorgon och åka till lyra vid elva. såå, film, te, mys och sen sova. låter som en bra söndagskväll. måste sätta mig lite till och plugga också! gör nog det innan film. annars blir jag så trött ^^ älsklingen har precis åkt, tomt utan honom. bara fyra nätter kvar nu. sen så! myspys.

vad gör ni ikväll? puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Anna H

Har precis duschat. Gjorde en hårinpackning och en ansiktsmask. Nu ska jag strax sätta mig i soffan med en kopp kaffe och en bok. Gillar din blogg :)

2009-09-20 @ 20:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback