God kväll.

hej på er, hoppas ni mår jättebra. jag har precis ätit pasta carbonara hemma hos calle, och så har vi kollat på crazy beautiful, min tur att välja film och självklart blev det en riktigt tjejfilm för att hämnas på alla hans dåliga killfilmer ^^ jag älskar den filmen, en av mina favoritfilmer, helt klart!
ska nog sova snart. alle kommer och hämtar mig imorgon vid halv sju tiden och sen vid elva ska jag vara på lyra för coachmöte, så sängen snart! trött minst sagt ):
det gick bra hos tandläkaren idag, lagade ett hål. aj, men det fungerade, det som gör ondast är ju nästan när dom sliter i munnen så mycket, inte bedövningen eller när dom borrar.. men jag fick inget bokmärke, fast jag frågade ju inte heller. jag brukar få när jag frågar så :p sen mötte vi upp morfar och mamma på en snabb fika i centrum och sen åkte vi och veckohandlade mat, skönt med påfylld kyl igen!
ska umgås vidare nu, men vi hörs mer imorgon! sov så gott (: puss&kram <3 och tack för era jätegulliga kommentarer. ni gör mig alltid så himla glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback