god natt.

god kväll vänner. nu undrar ni säkert om jag gått och blivit galen, går och lägger mig halv elva när jag vaknligt vis brukar vara uppe till tidig morgon. jag är så fruktansvärt trött ikväll. kan bero på allt pluggande idag. hur som helst, det ska bli underbart att krypa i säng. nybäddat och allt (: ska bläddra i topphälsa innan jag släcker lampan.
imorgon ska vi upp runt elva, äta frukost, städa lite och fixa oss iordning, vid tre kommer gästerna. om jag räknade rätt så blir vi runt tjugo st. men det känns orimligt, närmare 15 kanske? jag vet inte. folk kommer det iallafall. och det ska bli kul. nästa år (25) så ska jag minsann ha uppdelade kalas, vänner och sen släkt osv. men det är ju ett år kvar så ^^

vi åt middag framför idol, sprang runt och tände massa ljus, la upp maten fint på nya mateus tallrikarna (jag är skraj för att tappa dom, 205 kr st.. då är man rädd) måste hitta en bra plats till dom, är för stora för att ha i skåpet. drack cider i iittala vinglasen och åt glass till efterätt, mums! haft en mysig kväll alltså. mysigt det är med helg, tror det är därför jag är så trött. blir totalt avslappnad när fredagen kommer. skolan är avklarad och man kan göra precis vad man vill, mysa, umågs och bara ta det lugnt. skönt!

nej, nu ska jag masa mig upp ur skinnfåtöljen och vika ihop fleecefilten innan jag går och bäddar upp sängen och borstar tänderna. förlåt för ett totalt onödigt inlägg :p ville egentligen bara säga god natt (:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback