helg & veckoplanering!

lite planering har ju ingen dött av (: väntar på mysan också.. hon skulle duscha, sen ska vi säga god natt och så!

fredag - plugga på dagen (skriva prov), umgås med alexander och sen på kvällen vid åtta möter ja upp cicci i stan, middag, bio och mys (: bjuden på en fest senare, så vi får se. annars hem och myspysa med alexander såklart. (annars följer han med på festen och cicci med)

lördag - umgås med älsklingen på dagen och sen på kvällen ska jag ut och käka med cicci och hennes tjejkomisar, blir utgång efter det och sen möter vi upp mina andra kompisar också! stort gäng! skoj! (: sover hos calle skulle jag tro, för alexander är på landet och sover över. om calle fort. är sjuk så blir det taxi hem.

söndag - plugga hela dagen, lämna in en uppsats. på kvällen är jag och alexander bjuda på middag hos mamma, ska bli jättemysigt! film osv (:

måndag - pluggardagen och umgås med alexander!

tisdag - plugga på dagen. alexander åker till joakim (helenas kille) och jag och helena ska på bio och äta middag ihop. myspys!! <3

onsdag - middag hos alexander mormor med min mamma och min mormor <3

torsdag - umgås med kompisar. får se vad jag hittar på, alle börjar jobba igen ):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback