mamma-mys

mamma är här nu och vi har myskväll med tända ljus, varsinn kopp te, film (låt den rätte komma in) och pistageglass. nam nam. är jätteseg, så det ska bli jätteskönt att bara vara hemma. mysig oversize tröja och pyjamasbyxor, tofflor och uppsatt hår. orkar inte tvätta av sminket nu, får fixa det senare!

har pluggat i en timme och ska fortsätta sen när mamma har åkt hem. nästan klar med första frågan (: skönt! på onsdag fyller jag ju år, så jag vill bli klar med arbetet innan dess.. så har jag det ur världen.

jag är hungrig hela tiden fast jag precis ätit, så nu ska det bli gott med glass. min favoritsmak desutom. ska vira in mig i filten och mysa ordentligt. gud så skönt. man uppskattar att vara hemma och mysa så mycket mer när man varit ute kvällen innan.

ha en jättemysig lördagskväll, så hörs vi senare! puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback